jump to navigation

Despre femeile din categoria “usoara” 16 iulie, 2008

Posted by thcgirl77 in personal.
Tags: ,
trackback

Beckerman

M`a lovit direct in creier o idee. Observand evolutia generatiilor, am observat ca barbatii au ramas cat de cat constanti dar femeile s`au degradat rau de tot. Parca nu mai e pic de morala. Nu le mai intereseaza ca barbatul e casatorit, cu copii, daca ii place, direct pe el, daca isi pune in cap ii si strica mariajul. Se saruta in cluburi una cu alta nu ca ar fi bisexuale sau lesbiene ci ca sa atraga privirile barbatilor. Cand eram eu in liceu era foarte grav daca fumai in WC, acuma se face sex in WC sau chiar in sala de clasa si colac peste pupaza se mai si filmeaza cu mobilul unii pe altii in timp ce o fac. Gasiti o groaza de filme pe site`urile CanCan si Atac.

Pot numara tipele mai curve cu care am fost in liceu pe degetele de la o mana, pentru ca acum 8 ani nu erau atatea. Acuma cred ca fetele cuminti, vorba aia, sunt in minoritate. Cand mergeam eu la liceu eram toti imbracati decent, in clasa a 8-a sau a 9-a oja pe unghii si niste suvite vopsite erau privite ca o chestie mai excentrica. Acum toate`s mai goale si mai cu sutiene push`up cu 1 numar mai mic ca sa fie mai stranse, cu chilotii care ies din pantalonii cu talie joasa, machiate ca si cu bidineaua, pacat de ele ca la 14-15 ani se poarta ca niste traseiste expirate.

Dupa moda “Sex and the City” femeile de “cariera” vor sa se reguleze cu cat mai multi barbati, ca sa arate ce egale sunt. Aici am o problema. Pe planeta asta nimeni nu`i egal cu nimeni nici ca individ nici ca si sex. Femeile si barbatii nu vor fi egali. Un barbat care a capsat tot orasul este un barbat cu experienta pe cand o femeie prin care a trecut o echipa de fotbal tot o curva ramane. Daca femeile si barbatii ar fi egali atunci hai femeilor sa mergem sa dam cu tarnacopul in mina sau sa lucram intr`o topitorie de otel, vreti?

Observand pe parcursul a acestor 8 ani am tras niste concluzii destul de triste:

  • Barbatii au ramas la fel, ei incearca. Daca reusesc bine, daca nu, trec mai departe.
  • Gradul de curvasarie al femeilor a crescut exponential, e un lucru de necontestat si e extrem de vizibil si in realitate si in mass-media.
  • Femeile nu au simt de solidaritate si ar calca peste prietenie, casatorie si respect pentru a pune mana pe un barbat.
  • Fetele tinere din ziua de azi care sar din organ in organ nu`si dau seama ca pe termen lung isi fac rau cu ceea ce ele numesc distractie. Colegii lor de generatie le vor tine minte si la 50 de ani drept mari stricate si barbatii, desi umbla cu ele, nu se casatoresc cu asa specimene.
  • HI5`ul e o oglinda destul de clara a lumii in care traim. “Da bine” sa faci poze sexy sa vada tot cartierul ca ai chiloti tanga roz, poze cu bani sa vada saraciile cum se traieste bine, poze de prost gust in WC`uri, poze in tot felul de pozitii ca sa se vada diverse locuri unde lumina soarelui nu bate in mod normal.
  • Barbatii nici nu mai trebuie sa se streseze sa cucereasca o femeie ca daca aia nu pica in pat de la prima intalnire probabil ca alte 5 vor vrea.
  • Sunt curioasa cat va mai tine toata treaba asta, deja mi se pare ca e prea exagerat totul si cred ca ar trebui revenit la un grad cat de cat de decenta.

Nu urasc femeile sau ceva de genul asta, nu tin cu barbatii ca sa par mai cool, sunt doar unele observatii legate de un tip de comportament care pe mine ma deranjeaza si mi se pare nepotrivit.

*coperta carte

Comentarii»

1. mynsc - 16 iulie, 2008

“Posting in a legendary thread.” :D !

Ai mare dreptate in tot ceea ce zici … ce sa mai, ai surprins perfect degradarea prin care tineretul trece in ziua de azi. Chiar acu 2 zile am intrat in baie seara, ca sa imi dau seama ca doi si-o puneau exact sub geam (stau la parter). Super tare … se pare ca problema locului nu mai e actuala in ziua de azi :) Desigur, nu e vina doar a partii feminine, insa in trecut femeile erau cele ce spuneau NU la astfel de chestii.

/salute

2. Dan S. - 16 iulie, 2008

nu stiu daca asta e bine sau rau pentru barbati. depinde de standardele fiecaruia si de ceea ce cauta de la o fata/femeie.

3. thcgirl77 - 16 iulie, 2008

eu cred ca e de rau si pentru barbati, pentru ca femeia aia cum s`a dat la altii inainte asa va face si in viitor. cunosc destule cazuri in care la 1-2 ani dupa casatorie femeia i`a dat un sut in fund si au divortat pentru ca ei ii umblau ochii si alte parti ale corpului in directii gresite.

4. Sirg - 16 iulie, 2008

Nu zici nici o noutate, dar o zici bine si nu trebuie uitata cauza acestei degradari – si anume presa de un anume fel dar si televiziunea. Defapt prima sursa de tampenie este televizorul, care prezinta viata unor fufe precum Paris Hilton sau Britney ca fiind ceva cool, de unde tinerele deduc ca este ceva de urmat. Apoi, daca ai observat, 90% din femeile care apar in videoclipuri, fie ca sunt soliste sau dansatoare, sunt in niste ipostaze lascive si vulgare, de curve cel putin. Sugerez o comparatie intre MTv si videoclipurile anilor 80 de pe VH1 classic, si atunci veti intelege ce zic.
Restul cunoastem foarte bine… se vede se simte decaderea morala.

Cand eram eu elev (eu is si mai “batran” ca tine) Michael Jackson era controversat de indecent si tipa de la Roxette (mmm) era interzis de sexy pt noi :) Revistele porno erau “epic loot” si doar cativa aduceau asa ceva in buda, iar fetele se faceau ca nu le intereseaza. In clasa a 9-a multe fete inca n-aveau prieten, sau daca aveau, era ceva platonic, un sarut poate, chestii din astea. Concluzia mea e ca televizorul si revistele pt fete de prost gust au schimbat generatiile.

5. Tomck@t - 16 iulie, 2008

Cum zicea si Sirg, “nu zici nici o noutate, dar o zici bine”. Acum… sincer, eu nu cred ca barbatilor le displace “noua generatie feminina Hi5″ ;) …chiar e ceva ce ne face viata mai usoara si… aventuroasa ;) …de altfel, nu cred ca e atat de grav situatia, mai sunt si fete “de treaba”, prin care inteleg o fata mai decenta, dar nici chiar o maica Terezia, ci cea care poate sa armonizeze moda cu stilul ei natural. E o chestie de maturitate, pan’ la urma. Unele raman “stricate”, altele se cumintesc.

6. Sirg - 16 iulie, 2008

Sincer, nu mi-ar placea sa fiu vazut cu o pitzipoanca de mana… Tousi este o vorba adevarata, ceva de genul – barbatii vor sa aibe parte de cat mai multe femei fatale, dar sa se insoare cu virgine. Ne plac femeile provocatoare, dar tinem si la morala. Ma rog, parerea mea e ca barbatii sunt mai ipocriti decat femeile :P dar totusi femeile au exagerat cam mult in ultimii ani prin oportunism si vulgaritate.

7. E-nigma - 16 iulie, 2008

Eu am mai remarcat un aspect: cand se intalnesc doi oameni seriosi (de sex opus, bineinteles), fiecare e convins ca celalalt nu l-ar baga in seama, si uite-asa lipsa de curaj (tupeul nu are ce cauta aici) duce la cautarea in alta parte, iar cineva “usor” va fi mult mai maleabil la pretentiile celui serios pe care a pus mana. Pt ca oamenii seriosi au orgoliul lor, fiecare isi cunoaste valoarea, asa ca accepta mai greu sa fie primul care face pasul de deschidere a comunicarii. Pe cand o/un.. usor(oara) merge pe strategia “ce-am avut si ce-am pierdut, poate tine” si se preface mort(oarta) dupa celalalt. Pacat! Faza e ca, daca la 16 ani se poarta ca la 20, la 20 se poarta ori ca la 14, ori ca la 40..

8. dino - 16 iulie, 2008

pe mine ma preocupa o intrebare si anume :
cum se face ca 98 % din liceeni au absolvit cu brio bac-ul cand netul e plin cu filmuletze din licee unde elevii fac orgii in scoli si ii bat pe profesori, e un paradox parca se bat cap in cap lucrurile :) .

9. bastylica - 16 iulie, 2008

foarte frumos si explicit articolul. Da, baietii nu sunt chiar asa, dar au alte parti nasoale care tot pe hi5 le poti vedea.

inca odata, nota 10 pentru articol.

10. Sir Alex Ice - 16 iulie, 2008

Barbatii isi fac de cap cu orice femeie, dar se insoara cu mamici.
Pe vremea mea, ma lua cu lesin cand ma gandeam ce curaj trebuie sa imi fac sa o iau de mana.
Acum daca nu ajunge acasa amprentata bine si smotocita si mai isi face ganduri de sinucidere si scrie in jurnal ca viata ei s-a terminat. Pe ea nu o iubeste si nu o vrea nimeni.
Ce curve-s femeile, stim cu totii. Nu asta e problema. Ca nu recunosc si se dau de sfinte si martire pe altarul virginitatii e problema.

11. Sirg - 16 iulie, 2008

@dino – treaba cu bacul e f simpla – bacul a devenit o formalitate si tot ce conteaza e cat se cotizeaza la fondul de protocol. Am auzit de fonduri de 40 de milioane! Cred ca le-au luat o plasma si niste chipsuri la profi ca sa se uite la meciuri :)

Stiu tineri de 18 ani care nu au invatat mai nimica pt bac, s-au pregatit ca pentru teza. Iar acum, dupa ce au luat cu peste 9,50 bacul, se duc la mare, pt ca nu mai trebuie sa dea admitere la faculta, ca pe vremuri, se intra cu dosar ;) Ce nu stiu ei e ca isi taie craca singuri, dar o sa se prinda de asta pe la 30 de ani cand o sa isi realizeze mediocritatea in raport cu cerintele din vest. Realitatea e ca in Romania orice tanar se plafoneaza si stagneaza daca lucreaza la un patron roman, sunt foarte putine exceptiile unde este interes pentru perfectionare, training adevarat etc…

12. inbalarii - 16 iulie, 2008

Problema e, pe scurt, că acum e la modă să fii curvă. Moda a prins pe fond de lipsă de educaţie, lipsă de cultură, sărăcie, durut în cur din partea părinţilor şi acută lipsă de creier la victime.

Părerea mea.

13. koolcsy - 16 iulie, 2008

perfect adevarat, dar nimic nou. ai analizat ca un barbat situatia, cel putin din punctul meu de vedere. imi place!

14. Adrian O. - 17 iulie, 2008

Generation S.L.U.T. din păcate are adepte din ce în ce mai multe. Deh, spiritul gregar: dacă aia se f*** la 15 ani şi e cool, eu de ce sa nu mi-o pun la 14 ani jumate, ca sunt mai tare ca ea!

15. dora maar - 17 iulie, 2008

sa inteleg ca e mai acceptabil sa fii cocalar decat pitipoanca?

16. thcgirl77 - 17 iulie, 2008

dora: in text n`am categorisit pe nimeni drept cocalari sau pitizpoance. nici una din categorii nu este acceptabila dupa parerea mea.

17. ipo - 17 iulie, 2008

Presiunea pe adolescentii de azi de a se maturiza (read: de a se f@#$) e mult mai mare decat era acum 10 ani, cand deram eu in liceu. Cu atata porn si pseudo-porn pe net, in ziar si la tv, e si de inteles de ce. Ma intreb daca totusi nu cumva e mai mult gura de pustioaicele astea, si aici nu ma refer la vreo felatie… :) Adica, hai sa facem pe panaramele ca da bine, da’ nici sa face cine stie ce maraton sexual cu toti baietii din liceu si cocalarii din discoteca. Mai erau si “pe vremea mea” exemplare din astea, ziceai ca sunt bagaboantele secolului, dar de fapt era mai mult o atitudine.

18. Pe viteza… - 17 iulie, 2008

[...] – la Maddy am citit un post foarte interesant Despre femeile din categoria “usoara” [...]

19. papitza - 17 iulie, 2008

foarte bine zis. ar mai fi multe de spus, dar ce conteaza e ca nu putem totusi generaliza. Nu exista padure fara uscaciuni, iar la noi padurea nu a mai fost curatata demult. Solutia? Prea multa mizerie sa mai poata fi curatata, deci procedam ca la carte…se da foc…

20. thcgirl77 - 17 iulie, 2008

eu cred ca e doar o perioada, o “moda” negativa care va trece in cativa ani cand se va ajunge la un grad maxim de saturatie.

21. Ade - 17 iulie, 2008

Totul depinde de educatie si de mediul in care traiesc aceste fete.
Bineinteles ca sunt si exceptii dar eu cred ca educatia e la baza.

22. dreamingjewel - 17 iulie, 2008

Când era în vogă trupa Andre, am văzut două copiliţe de patru-cinci ani care cântau în faţa blocului: “Ne iubim pe nisipul fierbinte/Nu mai sunt o fată cuminte”. Era să îmi cadă sacoşele din mână. Ei, copilele alea acuma trebuie că or fi la liceu. Cum vă imaginaţi că sunt?

23. thcgirl77 - 17 iulie, 2008

sper ca au depasit faza de Andre si acuma sunt oameni normali. Si eu ascultam numai La Familia si BUG Mafia in `98 si de aia nu m`am transformat in “fata de cartier” si nici n`am facut facultatea la ceva inchisoare :)
PS: eram pe strand acu 3 saptamani si era lume si tara. 2 fetite mici (3-4 ani? nu stiu sa estimez varsta la copii…) fugeau pe acolo, la care una urla “Hai sa ne dam chiloteii jos ca asa e mai comod” la care s`au dus la patura unde mama le`a ajutat sa`si dea jos slipul de baie si fugeau pe acolo in putza goala. Sper sa nu creasca tot in spiritul asta. Btw detest parintii care isi lasa copii goi la mare/strand/bazin.

24. dreamingjewel - 17 iulie, 2008

Dă Doamneeee! Asta-i tot ce pot să zic. Ideea e că, dacă de la o vârstă atât de fragedă le induci cumva ideea că a fi cuminte e ceva nasol şi de nedorit, e mai dificil pe urmă şi pentru părinţi să îndrepte lucrurile şi pentru copii să aleagă un sistem de valori sau, măcar, o conduită anume.

25. starlete - 17 iulie, 2008

Mai nou ca sa iasa in evidenta, au facut si sex pe bloc, numai cu dorinta de a aparea in Libertatea cu renumitul star xxx , Daniel Seven Sharky. Ce sa ne mai miram traiam intr-o lume dinamica si trebuie sa ne adaptam !

26. omuldinagora - 17 iulie, 2008

Cu alte cuvinte, să înţeleg că pledezi pentru ideea că femeia trebuia să rămână la cratiţă, cu dereticatul şi ţâţa-n gura pruncului?!

27. airbornb - 17 iulie, 2008

Interesanta analiza. Eu as adauga ca totusi degradarea de care vorbesti se intampla atat la femei cat si la barbati, diferenta e de perceptie: daca el se culca cu 50 e barbat fatal … daca ea face la fel e curva. Ma distreaza foarte tare aceasta situatie, mai ales ca de obicei nu barbatii gandesc asa … ci femeile.

Sunt de acord despre faptul ca exista o disperare la femei in a pune mana pe barbati hai sa zicem capabili … dar exista aceasta disperare si la barbati. Combinatiile care ies din aceste cautari disperate amintesc de seriale gen Melrose Place, unde toti se combinau in final cu toti … dee, ca sa nu se plictiseasca lumea.

Privind in jurul meu, concluzia este : viata bate filmul.
Cat despre siecsul in scoli si de la frageda copilarie… nu inteleg. Inteleg sa existe curiozitate sexuala de la varste fragede, da’ nu inteleg cum pot avea asemenea orgii in scolile si liceele din Romania. Si nu inteleg cum parintii pot dormi linistiti avand asa podoabe acasa.

BAC-ul este o caricatura trista, un paradox: toata lumea stie ca se copiaza la BAC si totusi nimeni nu pateste nimic: nici profesorii care iau spaga pe fata si nici elevii care dau spaga si copiaza. In felul acesta, copiii, sunt invatati cu furaciunea inca din scoala. Cei care invata sunt priviti ca fraieri.

Intr-o seara, am auzit in Regie in Bucuresti urmatoarea urare: “Sa nu stai in prima banca, sa copiezi bine”. Fratilor, si in timpul Facultatii mele se mai copia la un examen sau la altul, da’ nu copia chiar toata lumea si nu se faceau asemenea urari (Erau Bafta, sa pici pe subiect – si nu era vorba de copiat , sa-ti iasa problemele etc .)

Mi-e groaza de ce se va intampla cand copiii astia obisnuiti cu furtul si cu viata usoara vor trebui sa dea piept cu greutatile vietii. In scoala, liceu , facultate au copiat, au trisat. La locul de munca ce vor face oare?

28. Recomandat: Despre femeile din categoria “usoara” « Airborn’s Bla-Bla-uri - 17 iulie, 2008

[...] Recomandat: Despre femeile din categoria “usoara” Postul il gasiti aici. [...]

29. dadatroll - 17 iulie, 2008

Deabia ajtept sa ajung la liceu!

30. thcgirl77 - 17 iulie, 2008

omuldinagora: nu pot sa raspund la asa o intrebare pentru ca eu nu am prezentat situatia asa in alb si negru. prea extremist vezi treaba nu? ori la cratita ori curva…e si calea de mijloc totusi.

31. akaty - 17 iulie, 2008

Vanity…. definitely my favorite sin…(Al Pacino, Devil’s Advocate)

32. Sirg - 18 iulie, 2008

Legat de ce zicea airbornb, desi trebuie sa existe egalitate intre femei si barbati, sa nu uitam ca barbatii si femeile sunt foarte diferiti si tocmai complementaritatea sexelor este un lucru important si care trebuie pastrat. Prin asta vreau sa spun ca trebuie privite diferit anumite aspecte. Vorba aia veche, daca un barbat a fost cu 50 de femei e experimentat, iar daca o femeie a fost cu 50 de barbati, e curva. Egalitate nu inseamna a spune ca o femeie care a schimbat 50 de barbati e experimentata… asta e parerea mea si nu pt ca sunt barbat. Nu sunt misogin, dar consider ca femeia trebuie sa fie mai statornica in relatii decat barbatul, pentru ca ea ca posibila mama trebuie sa fie responsabila si matura. O femeie iresponsabila nu poate fi o mama buna. Tatii se mai pot schimba, mamele nu. In general femeile aleg barbatii, lasand barbatilor impresia ca ei au fost cei cuceritori si cei care au ales… si de asta zic ca o femeie care a avut 50 de barbati nu stie sa aleaga sau nu vrea sa aleaga si e iresponsabila ca partenera.

33. Crash - 18 iulie, 2008

Daca scriam eu despre femei in felul in care ai facut-o tu, mi s-ar fi spus ca sunt arogant, misogin si subiectiv. Nu-i mai bine ca scriu povesti al caror talc nu-l intelege aproape nimeni?

34. thcgirl77 - 18 iulie, 2008

evident eu ti`as fi dat dreptate daca ai fi scris despre acest subiect :)

35. andutza - 18 iulie, 2008

Sunt de acord cu tine…in ideea de degradare a societatii… Desi, intamplator, sunt o fana a serialului “Sex and the City” despre care consider ca nu promoveaza “curvasaria”, dar asta e pur si simplu parerea mea… :) In alta ordine de idei, si eu fac parte din generatia care nu isi permitea sa vina machiata la ora, care fuma in wc cu frica, etc! Nu pot sa concep cate s-au schimbat de atunci, nu pot sa inteleg cum de parintii contribuie (activ unii, nu numai prin nepasare) la maturizarea precoce a fetelor, ma agreseaza psihic sa aud fete de 12 ani ca inteleg (si practica!!) sexul oral!!!! Ma sperie toata aceasta evolutie si pe mine foarte tare!!
O mare parte din vina o are, desigur, mass-mdia….O singura emisiune “Povestirile de noapte” si fata a inteles esentialul: “Daca stii sa..”dai” unde trebuie, ai bani si nu trebuie sa te mai chinui sa faci o facultate…Eventual dupa ce ai pus mana El cu masina si piscina, o faci la fara frecventa ca sa fie tabloul de “doamna” complet!!”
Pentru femeile din ziua de azi nu mai conteaza daca el are copii acasa, daca este casatorit, daca are pe cineva…. Pe de alta parte…barbatul nu este un copil fara discernamant….Dar asta e o cu totutl alta discutie! :)
SIRG, “si de asta zic ca o femeie care a avut 50 de barbati nu stie sa aleaga sau nu vrea sa aleaga si e iresponsabila ca partenera.”, nu vad relevanta!!!! Totusi!! De ce o femeie care a avut 50 de parteneri e iresponabila ca partenera??? O femeie cu un asa trecut sexual poate fi, cel mult, nehotarata sau macinata de comparatii, e adevarat…. Dar foarte bine, poate avea o capacitate de discernamant mai mare!! Si altceva “femeia trebuie sa fie mai statornica in relatii decat barbatul, pentru ca ea ca posibila mama trebuie sa fie responsabila si matura”!!!! Inainte de a fi mama….nu vad ce legatura are…Sincer…
Deci chiar nu sunt de acord cu mersul lucrurilor din ziua de azi, dar hai sa fim seriosi!!! Sunt atatea femei care isi avorteaza primul copil, fara sa aiba un trecut “glorios” sau il dau in adoptie, sau il fac doar ca sa prinda un barbat!!!! Aia e mai responsabila?? Care isi calculeaza prima experienta sexuala cu cineva anume, sensibil la copii, avand grija si indrumata atent de mame, matusi, etc cum sa faca sa ramana insarcinata ca sa “il tina” pe barbat ??? Se intampla demult, se intampla si in zilele noastre! Si atunci…

36. thcgirl77 - 18 iulie, 2008

cred ca unul din cele mai josnice lucruri pe care le poate face o femeie este sa`l “prinda” pe un barbat cu un copil. copilul e o fiinta umana si nu un mijloc de santaj.
cu ’sex and the city’ ma rog, si mie mi`a placut serialul (filmul m`a dezamagit rau) dar l`am dat de exemplu ca primul serial foarte celebru care prezinta viata (si sexuala) a unor femei.

37. Tomck@t - 18 iulie, 2008

Maddy:
“Fetele tinere din ziua de azi care sar din organ in organ nu`si dau seama ca pe termen lung isi fac rau cu ceea ce ele numesc distractie. Colegii lor de generatie le vor tine minte si la 50 de ani drept mari stricate si barbatii, desi umbla cu ele, nu se casatoresc cu asa specimene.”

airbomb:
“Eu as adauga ca totusi degradarea de care vorbesti se intampla atat la femei cat si la barbati, diferenta e de perceptie: daca el se culca cu 50 e barbat fatal … daca ea face la fel e curva. Ma distreaza foarte tare aceasta situatie, mai ales ca de obicei nu barbatii gandesc asa … ci femeile. ”

:) )) Bravo airbomb, ai punctul pe i.

38. airbornb - 18 iulie, 2008

Mda, imoralitatea , lipsa de scrupule – apropos de ce zicea cineva despre “agatat” barbati – sunt foarte des intalnite. Combinatii cu ei / ele casatoriti , desi sunt se cunosc jumatatile … iar se intalnesc des. Se creeaza astfel triunghiuri ciudate si de multe ori m-am intrebat – de pe margine – daca cel inselat intr-un astfel de triunghi stie de fapt ce se intampla sau nu. Si cred ca stie si ca de multe ori si el /ea fac parte si din alt triunghi.
Concluzia: traim intr-o lume nebuna nebuna, fara prea multe statornicie, plina de nehotarare si de cautari disperate de altii … in cautarea de fapt a propriului eu.
Tomck@t, merci pentru aprecieri…

E vineri , sunt obosit … deja bat campii … sper ca bine :) )
Tom

39. airbornb - 18 iulie, 2008

Aaa, si mi-am adus aminte de urmatoarea povestioara: o amica unui amic, acum cativa ani , a plecat cu seful ei la mare – seful insurat, 40-50 de ani , copii – pentru un wknd de distractie… Povestea s-a terminat acolo … eu am fost socat profund insa …

40. airbornb - 18 iulie, 2008

Si inca ceva: nu cred si nu imi place egalitatea intre sexe. Imi place sa tratez femeile sau barbatii cu fair play. Adica de ex nu voi pune o femeie nici sa care bolovani … nu ii voi spune insa nici ca locul ei e la cratita.
Cred ca femeile nu sunt egale cu barbatii, dar ca se completeaza reciproc frumos. Sunt diferite, si de aceea imi par mie interesante ;)
Cand e vorba de drepturi, da’ sunt de acord ca au drepturi egale.

Iar despre Sex & City, mi s-a parut un serial jalnic. Toate personajele principale aveau o rotita care se invartea altfel decat ar trebui, fara ca insa sa fie amuzant (cum e de ex la Seinfeld, unde toti sunt nebuni da’ intr-un fel amuzant).

41. thcgirl77 - 18 iulie, 2008

frumos si bine zis “Cred ca femeile nu sunt egale cu barbatii, dar ca se completeaza reciproc frumos”.
va dati seama la asa triunghi amoros sa aiba nevasta o BTS, sa`i dea la sot, sotul la amanta, amanta la randul ei la sotul ei, etc etc :)

42. airbornb - 18 iulie, 2008

Esti sadica…, stii ? :-D
Si foloseau prezervative ;)

43. Cristian - 18 iulie, 2008

Momentan sunt cam pe graba, asa ca nu zic decat atat: unde-s toate fetele astea, ca eu nu dau deloc de ele; sau poate tocmai de aia sunt curve ca si-o trag cu toti ceilalti, numai cu mine nu :-)
Oricum cred ca situatia e putin exagerata. Intr-adevar lumea e ceva mai “emancipata” astazi, dar nu asa de mult pe cat pare la prima vedere. O mare diferenta fata de acum 10 ani e data de faptul ca lucrurile astea sunt mediatizate mai mult, inclusiv pe Internet. Atunci nu exista asa ceva.

44. airbornb - 18 iulie, 2008

Cristian, tare faza cu eu nu dau deloc de ele .. si mai ales de ce :-D
Lumea e mai emancipata azi, nu zic nu , si eu sunt destul de emancipat / open minded as zice , dar … Ceea ce vedem noi azi in Romania cu siecs in scoli si cu altele … pare mai degraba nu o emancipare … ci o situatie scapata de sub control.
De ce? Pentru ca dupa 50 de ani de comunism si avizi de libertate, am inteles foarte prost aceasta libertate. Asta se vede de la Politica pana la scoala, de la tara pana la Bucuresti samd. Am inteles ca Libertatea inseamna ca putem face orice (si d’aia nu se respecta nici o Lege in Romania, d’aia traficul e muci), am inteles ca la orice exista solutii “prin spate” (spaga, copiat, mica intelegere ).
Apropos de copiat, ati auzit-o pe aia cu examenul de titularizare: au prinsi 76 de dascali copiind la acel examen. Unul de ex, nu si-a mai putut scoate galena din ureche, ia scos-o medicul orelist… :-D

Si sa iti spun ce ar trebui sa intelegem prin Libertate : poti sa faci orice nu incalca Legea, poti sa faci orice nu il deranjeaza pe cel de langa tine (vecin, pieton , sofer in trafic).
Cum e la noi?!

45. fanitza - 18 iulie, 2008

un acolit de a lui hitler a spus ceva in genul:

un barbat poate face intr-un an o infinitate de copii, cu o infinitate de femei. o femeie poate face intr-un an doar un singur copil, chiar si daca incearca sa il faca cu o infinitate de barbati.

trist dar adevarat! :)

46. Cristian - 19 iulie, 2008

beton citatul

47. angela - 19 iulie, 2008

sunt de acord cu tine mada, dar eu nu as zice ca un barbat care a fost cu 50 de femei este experimentat- acuma a aparut termenul de manwhore si eu asa l-as numi… am vazut destule exemple- single guys in the U.S. military- si toti care nu au experienta aia (50 de femei) se refera la cei mai experimentati ca si manwhore… poate ca e invidie, poate ca e la fel cum ne referim noi femeile la una care are la activ 50 de barbati. dar acuma exista termene pt ambele sexe.

48. airbornb - 19 iulie, 2008

Mda, citatul cu 50 de copii pe an … e realitate …
Da’ doamne fereste de asa “noroc” :) )
Pe de alta parte, femeia e cea care aduce copilul pe lume, care il poarta 9 luni in pantece ;)

49. thcgirl77 - 19 iulie, 2008

manwhore hahah ce tare suna. cred ca am auzit prima oara cuvantul in filmul “deuce bigalow: un gigolo de 2 bani” :)

50. airbornb - 19 iulie, 2008

Si eu tot atunci… Din pacate filmele respective au fost jale jale

51. airbornb - 19 iulie, 2008

Si o intrebare si poza de unde ai imprumutat-o? :D

52. thcgirl77 - 19 iulie, 2008

poza e de pe amazon, e coperta unei carti, vezi ultimul rand, am pus link`ul.

53. airbornb - 20 iulie, 2008

10x!

54. Razzor - 25 iulie, 2008

Pot spune ca fac parte din generatia asta despre care vorbiti aici.Am 17 ani si uneori nu inteleg ce e cu emanciparea asta?Probabil sunt nedumerit pentru ca am fost crescut de niste parinti responsabili mult diferiti fata de alti parinti ale unor colegi.Am in clasa 2 categoorii de fete.Pitzipioance si “fete cumninti”.Acum o luna am avut o discutie cu o fata “cuminte” pe mess careia ii placea de mine.
discutia:
ea:uite iti dau o poza sami zici ce parere ai.[imi da poza....poza care era un piept mare...daca ma intelegeti..doar sanii cu un decolteu mare]
eu:ai un suflet mare!:))[glumind ..evident]
ea:uite daca imi areti si tu sufletu til dau pe al meu!
…ma gandeam… WTF! ce vrea asta?[sai arat paru de pe pipt[sunt mai realist de fel:))]?/vrea sex/relatie..nu inteleg…
Mai am un specimen in clasa…[curva rau] . de pe clasa a9a schimba baietii ca pe sosete.Nu poti zice ca e relatie bazata pe love…mai degraba bazata pe sex.Culmea…tipa cand se desparte plange…(mult):)).
Desii imi plac “formele curbe” ale fetelor emancipate de azi:P …imi doresc o fata cuminte si cu capu pe umeri.
Sunt intrun liceu de fite dar totusi e un liceu de copii buni.Copil cu medie sub 8 nu este.Ma apuca greata cand vad cum fiecare incearca disperat sa fie cat mai trendy si ma intreb de ce am nimerit in generatia asta:(.
Deci: barbatii vor (si) femei fatale =>fetele fac asta
barbatii defapt vor o nevasta virgina =>fetele defapt nu stiu asta.
Am citit printre comenturi ceva de genu: ce o sa se intample cu generatia asta cand vor da de adevaratele greutati ale vietii.
Daca s-ar discuta chestia asta la o ora de dirigentie toti copii ar devenii maturi (vorbesc de liceele cu copii buni (ca al meu:P)).
Cand vine pauza..Who gives a shit?(asta doar de draagul de a fi cool)dar candva toti vor spune stop!i need a freakin’ family and 2 kids.
Despre curvasarai ce sa zic…la varste fragede NU e OK deloc. de la 17+ mai merge dar MODERAT!(am un coleg de clasa care viseaza la un liceu ca in american pie..geez).
Femeia e o fiinta delicata si asa trebuie sa ramana.barbatii trebuie sa ramana fideli si sa nu devina “cocalari”(sau emo:)).
P.S.: L2WoW ..adica is 2 mmo pt 2 tipuri de jucatori (mi-e lene sa mai postez ca e 6 dimineata…joacele astea:P)

55. Maddy - 25 iulie, 2008

Razzor: ma bucur sa aud ca inca sunt copii care gandesc normal, mi`a placut comentariul tau :)

56. greeras - 11 august, 2008

you’ve said it all

57. iuliux - 22 august, 2008

“Daca femeile si barbatii ar fi egali atunci hai femeilor sa mergem sa dam cu tarnacopul in mina sau sa lucram intr`o topitorie de otel, vreti?”
De mult o gandeam eu si ma bucur foarte tare ca am auzit-o din gura unei femei.

[comentariu stupid sau cum sa te legi de ultimul detaliu]

58. donachloe - 8 februarie, 2009

hai sa fim seriosi, care de aici da cu tarnacopul si care e ala/aia cu topitoria?numai gura de voi! sex e normal sa-i placa oricui si daca vorbim de partenerul de viata e alta poveste!